تغذیهرژیم کاهش وزن

صبحانه رژیمی برای لاغری ، 7 ماده غذایی رژیمی عالی برای صبحانه

صبحانه رژیمی، از ايام قديم صبحانه نقش اساسي در كاهش وزن داشته است و جذب مواد مغذي بدن دارد. از طرف دیگر ، انتخاب و خوردن غذاهای مناسب هنگام صبحانه هوس غذايي را مهار کرده و احساس سیری را تا زمان ناهار حفظ  ميکند علاوه برا ين مصرف میان وعده ها را به حداقل مي رساند و باعث کاهش وزن مي شود.

صبحانه رژیمی برای کاهش وزن 

  • تخم مرغ

صبحانه رژیمی تخم مرغ - سیوطب

صبحانه رژیمی تخم مرغ

تخم مرغ سرشار از پروتئین و بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مهم مانند سلنیوم و ریبوفلاوین است همچنين به دلیل داشتن پروتئین زیاد ، خوردن آن براي صبحانه اشتها را کاهش داده و به طور قابل توجهی احساس سیری را افزایش داده و باعث کاهش جدی وزن مي شود.

سعی کنید صبح ها دو یا سه تخم مرغ را به همراه مقداري سبزیجات مورد علاقه خود ترکیب کنید و يك صبحانه مقوی و خوشمزه بخوريد

  • جوانه گندم

صبحانه رژیمی جوانه گندم | سیوطب

صبحانه رژیمی جوانه گندم

جوانه گندم یکی از اجزای مغز گندم است که حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی از جمله منگنز ، تیامین و سلنیوم است.همچنین فیبر بالایی دارد كه باعث کاهش وزن مي شود.سعی کنید از جوانه گندم به عنوان مخلوطی به همراه بلغور جو دوسر ، اسموتی یا ماست در صبحانه خود استفاده کنید .

  • موز

صبحانه رژیمی موز | سیوطب

صبحانه رژیمی موز

موز سرشار از فیبر و کم کالری است و جایگزین مناسبی به جاي غلات صبحانه است.یک موز متوسط ​​کمی بیش از 100 کالری و 3 گرم فیبر دارد به اين ترتيب خوردن يك عدد موز ، 12٪ از فیبر مورد نیاز روزانه شما را تامين مي كند.همانطور كه مي دانيد فيبر تخلیه معده و هوس غذايي شما را کندتر شود و به اين ترتيب احساس سیری بیشتری خواهيد داشت.

  • ماست

صبحانه رژیمی ماست - سیوطب

صبحانه رژیمی ماست

ماست یک افزودنی عالی به رژیم غذايي صبحانه رژیمی خوشمزه و شکم آب کن است. به طور خاص ، ماست یونانی با وجود پروتئین عالي برای کاهش وزن ایده آل مناسب است. براي صبحانه خوردن یک فنجان (285 گرم) ماست یونانی با مقداری میوه ، دانه های چیا یا جوانه گندم بسيار مقوي است.

  • اسموتی ها

اسموتی صبحانه رژیمی - سیوطب

اسموتی ها راهی آسان و سریع براي صبحانه اي مناسب براي کاهش وزن دو برابري است.

انتخب اسموتی هایي با سبزیجات و میوه های کم کالری به شما کمک کند تا مدت زمان بیشتری احساس سیری بيشتري كنيد. یک اسموتی آسان برای کاهش وزن ، یک فنجان (240 میلی لیتر) شیر را با یک مشت سبزی سبز رنگ ، دو قاشق غذاخوری (28 گرم) دانه چیا و یک فنجان (144 گرم) توت فرنگی مخلوط کنید و از صبحانه خود نهايت لذت ببرید.

  • توت

توت برای صبحانه - سیوطب

انواع توت ها مانند توت فرنگی ، بلوبری ، توت سیاه و تمشک به طرز باورنکردنی غنی از مواد مغذی كم کالری هستند.توت علاوه بر تأمین بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مهم ، سرشار از فیبر است که گرسنگی و مصرف غذا را کاهش مي دهد.

  • گریپ فروت

صبحانه رژیمی گریپ فروت - سیوطب

گریپ فروت جزئي محبوب در بسیاری از رژیم های غذایی و برنامه های کاهش وزن است برش های تازه گریپ فروت یک افزودنی عالی و مناسب براي صبحانه است. 

نتیجه گیری

در این نوشته از سیوطب لیست صبحانه رژیمی کم کالری را برایتان تهیه نمودیم و توضیحی کوتاه برای هرقسمت قرار دادیم و امیدواریم مورد توجهتان قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا